• Home
  • /
  • Veel gestelde vragen over het navigeren op de webshop met je telefoon
Veel gestelde vragen over het navigeren op de webshop met je telefoon

Veel gestelde vragen over het navigeren op de webshop met je telefoon

We hebben geprobeerd om het zo makkelijk mogelijk te maken, maar we krijgen veel vragen over het navigeren op de webshop met je telefoon.

  1. klik op ga winkelen
  2. je ziet als eerste de laatste items die zijn toegevoegd aan de webshop
  3. bij doorscrollen zie je een merkenframe, in tegenstelling tot bij de meeste webshops kun je direct op je favoriete merk doorklikken
  4. ik zie geen winkelmandje. Zodra je een product hebt aangeklikt, klik je op optie, selecteer de gewenste maat en doe deze in je winkelmandje, je winkelmandje zie je boven het laatste product dat je in je winkelmandje  hebt gedaan staan. Boven aan de pagina is er een uitgebreid menu waar je ook je winkelmandje kunt vinden.
  5. toepassen van een waardebon. Vaste klanten hebben een vippas en hebben een eigen persoonlijke code, die vul je in bij couponcode, klik daarna op waardebon toepassen en de korting wordt automatisch verrekend. Voor het verkrijgen van de vippas kun je sparen. Bij 30 punten heb je een vippas bij elkaar gespaard.
  6. betalingsmogelijkheden: via directe bankoverschrijving, IDEAL en creditcards, zoals visa of mastercard. We accepteren geen American Mastercard
  7. mijn vraag staat er niet bij. Je kunt ons altijd een berichtje sturen of een belletje geven:  070 – 783 00 03
Back to Top